Jak opowiedzieć, co się wydarzyło… krok po kroku?
Z tym zestawem dzieci uczą się, jak łączyć zdarzenia w logiczną całość.
„Co najpierw, co potem?” to komplet kart pracy, które wspierają:
-
rozumienie związku przyczynowo-skutkowego,
-
rozwijanie myślenia sekwencyjnego i chronologicznego,
-
naukę pojęć: najpierw / potem / na końcu,
-
budowanie wypowiedzi ustnych i pisemnych,
-
rozwój komunikacji i narracji u dzieci z trudnościami językowymi.
Dla kogo?
Dla dzieci i młodzieży szczególnie z ORM, ASD, Niepełnosprawnością intelektualną, trudnościami w koncentracji i planowaniu. Świetnie sprawdzi się także w pracy z dziećmi niemówiącymi (AAC).
Co znajdziesz w środku?
-
6 gotowych historyjek obrazkowych do układania i opowiadania,
-
pytania pomocnicze i instrukcje dla terapeuty,
-
komiksowe plansze do samodzielnego tworzenia historii przez dziecko,
-
zadania otwarte rozwijające myślenie i ekspresję.
Dlaczego warto?
Bo dzieci uczą się najlepiej wtedy, gdy coś jest sensowne, zabawne i zrozumiałe. Ten zestaw daje im ramy, by same mogły opowiedzieć „co było dalej”, a Ty zobaczysz, jak rośnie ich pewność siebie i logiczne myślenie.
Plik PDF ma 34 strony